Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) atgādina, ka atbilstoši Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteiktajam, līgumus par priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanu aģitācijas veicējam (politiskajai partijai, to apvienībai vai nesaistītajai personai) jāslēdz tieši un nepastarpināti tikai ar reklāmas pakalpojumu sniedzēju - elektronisko plašsaziņas līdzekli, preses izdevumu vai internetu, neizmantojot starpniecības pakalpojumus.
Likumā noteiktais priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumu ierobežojuma apmērs, kuru pārkāpjot KNAB priekšniekam jāpieņem lēmums par turpmāko aģitācijas apturēšanu, trešajām personām ir 4 800 EUR – reklāmas izvietošanai, pasta pakalpojumiem un labdarības pasākumu finansēšanai. Savukārt politiskajām partijām un to apvienībām reklāmas izvietošanai un labdarības pasākumu finansēšanai maksimālā pieļaujamā summa ir 422 997,09 EUR.
KNAB apkopotā informācija liecina, ka līdz šim politiskās partijas un ar tām nesaistītās personas nav veikušas priekšvēlēšanu aģitāciju par summu, kas pārsniedz likumā noteikto pieļaujamo priekšvēlēšanu izdevumu apmēru.